11. lokakuuta 2012

Esittelyssä meidän kissa

Hei minun nimeni on Siiri. Olen 7 vuotta vanha. Olen syntynyt unikeonpäivänä. Horoskooppimerkkini on Leijona. Pidän paljon siitä, että minua harjaillaan, sitetään tai rapsutetaan, olen siis hurjan hellyydenkipeä.

 Pidän paljon myös leikkimisestä pompuloilla (jonka takia omistajani joutuu ostamaan niitä vähän väliä itselleen lisää), leluhiirilläni ja muilla leluilla. Nukun myös aika paljon ja tykkään mennä emäntäni viereen aina iltaisin.

Syön mielelläni raksuja, sekä liharuokaa jossa on kastiketta. Yleensä syön liharuosta kastikkeen ensin ja osa lihoista kerkeää kuivumaan, ennen kuin olen syönyt koko liharuoan. Omistajina minulla on tämän blogin kirjoittaja Titta, 

sekä hänen tyttärensä ja miehensä, joita minä rakastan. Minulla on myös eläin kavereita joista en kylläkään erityisemmin pidä, kuten emäntäni sisaren koira Viivi ja mummin koira Oona. Hyi olkoon ne ovat kamalia.

Onneksi tulen niiden kanssa kuitenkin toimeen, sillä ne käyvät meillä aina joskus kylässä. Elämäni on aika leppoisaa sisäkissan elämää. Joskus kesällä käyn kyllä ulkona. Mutta lopetetaan tämä nyt tähän, nyt tiedätte minusta jotain.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti