19. syyskuuta 2012

ihanaa :)

Meidän tiskikone, jonka luultiin menneen rikki, toimii sittenkin. 
Jes. Nyt ei mun tarviikaa ruveta tiskaa omin pikku kätösin astioita.
Ja sain sen hirveen vuorenkin pois hetkessä, kun kone alkoikin toimimaan kuin taikaiskusta, 
kun kerettiin ostaa uus tiskiharjakin (tosin se ei ole vaaleanpunainen, niinkuin keittiömme on, 
kun rakas mieheni ja tyttäreni kävivät sen ostamassa). 
Mä olen niin onnellinen, et mun ei tarviikaan käsin tiskata joka päivä, 
vaikka tänään olisin kyllä voinut tiskata koko tiskivuoren 
(joka oli muuten ihan kammottava), oli sellain fiilis.


Ainiin, värjäsin hiuksiakin toissapäivänä. Mieheltä jäi reippasti yli blondia hiusväriä, ni värjäsinpä mun punaiset hiukset alta hieman vaaleammaksi. Nyt on sitten kaksi väriset hiukset.


Ei kovin hyvä kuva, mut kyl ne vaaleat vähän näkyy.

Ihanaa syksyä kaikille!

<3 Titta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti