20. syyskuuta 2012

oi miten ihanaa

Vitsi, en uskonut koskaan sanovani näin, mutta nyt sanon: Kyllä työnteko on sitten ihanaa!
Mulla oli tänään oikein virkistävä ja ihana päivä TÖISSÄ. 
Olen siis jo kesäkuun alusta ollut työttömänä ja samaan aikaan kärsinyt masennuksesta. 
(Kovasti kyllä masennustani yrittänyt parannella ja kesä-heinäkuussa näyttikin jo hyvältä, mutta sitten tuli elokuu ja teki tepposet. Tällä hetkellä siis mielialalääkitys päällä.)
No, mutta kuitenkin.
Eilen mulle soitettiin mun vanhasta työssäoppimispaikasta, että voisinko tulla tekee työvuorot torstaina ja perjantaina. 
Tottakai mä suostuin, vaikka varoitus aika olikin lyhyt, mutta olin jo pitkään kaivannut sisältöä päiviini.
No tänään olin sitten töissä ja täytyy sanoa, että oli oikein virkistävä ja mukava ja ihana ja lapset olivat niiiin ihania  jajajaja.....päivä.
Tykkään!!!



<3 Titta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti