9. elokuuta 2012

pieniä ostoksia

 Juu tänään tuli vihdoin ja viimein rahaa munkin tililleni. 
Ja, koska anoppi otti tytön hoiviinsa, niin mulla ei sitten ollutkaan enää mitään tekemistä, eikä kotonakaan viitsinyt koneella kykkiä koko päivää. 
Lähdin siis kiertelee kaupunkiin ja kuten kuvista näkee jotain löytyi.

Nannylle väriliidut ja Pöllö -seinäkello.
Mun ja miehen sängyn koristukseksi vihdoin ja viimein kauan himoitsemani Pentikin -nalle.
Tämäkin piti ostaa, koska kaikki muut jo omistan ja tama ainoastaan puuttui.

Muovikäsineitä. Joo ihan sen takia, että rakas mieheni heitti mun yhdet ainoat roskiin, enkä muuten saa punaista colour maskia hiuksiin, koska kädet värjääntyis. Siksi näitä.

Mä olen nyt vaan yksinkertaisesti liian ihastunut tuohon Bambiin ja pilkkuihin, että tää sateenvarjo oli vaan pakko ostaa. 

Nyt mulla onkin sitten ruoka uunissa ja kohta varmasti valmiina. 
Tulossa on siis aurajuusto täytettyjä ja pekoniin käärittyjä herkkusieniä, sekä punaista paprikaa joka on täytetty jauhelihalla ja kananmunalla, lisukkeeksi viel kirsikkatomaattii.
Juomana tänään siideri ja lisko juoma.

Niistä voin laittaa viel erikseen kuvan myöhemmin.

Oikein mukavaa illan jatkoa kaikille.

<3 Titta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti